Garanti sürecinin başlatılabilmesi için, söz konusu ürüne ait fatura, araç Ruhsatı, aracın KM bilgisi ve arızalı olduğu düşünülen ürüne ait en az üç adet ürün görselinin garanti@drslastik.com.tr adresi üzerinden tarafımıza iletilmesi gerekmektedir.
Ürün tarafımıza ulaştığında Garanti sürecine dair her aşamada E-Posta ile bilgilendiriliyor olacaksınız.
Arızalı olduğu bildirilen lastik-akü, Üretici & Distribütör firmaların teknik ekipleri tarafından titizlikle incelenir.
İnceleme sonucunu içeren Onay/Red belgesi Üretici & Distribütör firma tarafından yazılı olarak tarafınıza iletilecektir.
Üretimden kaynaklı hata/arıza tespit edilen lastik-akü inceleme sonrasında hurdalanmaktadır.
Üretimden kaynaklı hata/arıza tespit edilemeyen, garanti kapsamı dışında kalan lastik-aküler incelemeden sonra müşterimizin seçimine bağlı olarak tarafınıza teslim edilir veya bir daha kullanılmamak üzere imha edilir.
Garanti talebinizin onaylanması durumunda ise, Üretici & Distribütör firmaların belirlemiş olduğu oranlarda ücret iadesi veya değişim yapılabilir. Değişim, aynı/muadil ürün ile birebir sağlanabilir veya lastik-akünün kullanım süresine bağlı fiyat farklı bedeli müşteriye yansıtılır.
Garanti Kapsamı Dışında Kalan Hususlar
- Taş, çivi, cam, metal ve benzeri cisimler etkisiyle hasarlanmış lastikler.
- Hatalı ve kötü kullanımdan kaynaklanan çarpma ve darbeler sonucu meydana gelen hasarlar.
- Yoldaki kaldırım, kasis, çukur, düşük banket ve benzeri dış etkenlerden dolayı meydana gelen hasarlar.
- Aracın kapasitesi üzerinde aşırı yükleme sonucu meydana gelen hasarlar.
- Yanlış uygulamalardan ve araç mekaniğinden dolayı hasarlanmış lastikler.
- Lastiklerin standardına uygun olmayan hava basıncı ile kullanılması sonucu meydana gelen hasarlar.
- Lastiğin janta takılması ve sökülmesi sırasında meydana gelen topuk kırılması ve benzeri hasarlar.
- Faturası olmayan lastik-aküler.