Garanti sürecinin başlatılabilmesi için, söz konusu ürüne ait fatura, araç Ruhsatı, aracın KM bilgisi ve arızalı olduğu düşünülen ürüne ait en az üç adet ürün görselinin garanti@drslastik.com.tr adresi üzerinden tarafımıza iletilmesi gerekmektedir.

Ürün tarafımıza ulaştığında Garanti sürecine dair her aşamada E-Posta ile bilgilendiriliyor olacaksınız.

Arızalı olduğu bildirilen lastik-akü, Üretici & Distribütör firmaların teknik ekipleri tarafından titizlikle incelenir.

İnceleme sonucunu içeren Onay/Red belgesi Üretici & Distribütör firma tarafından yazılı olarak tarafınıza iletilecektir.

Üretimden kaynaklı hata/arıza tespit edilen lastik-akü inceleme sonrasında hurdalanmaktadır.

Üretimden kaynaklı hata/arıza tespit edilemeyen, garanti kapsamı dışında kalan lastik-aküler incelemeden sonra müşterimizin seçimine bağlı olarak tarafınıza teslim edilir veya bir daha kullanılmamak üzere imha edilir.

Garanti talebinizin onaylanması durumunda ise, Üretici & Distribütör firmaların belirlemiş olduğu oranlarda ücret iadesi veya değişim yapılabilir. Değişim, aynı/muadil ürün ile birebir sağlanabilir veya lastik-akünün kullanım süresine bağlı fiyat farklı bedeli müşteriye yansıtılır.

Garanti Kapsamı Dışında Kalan Hususlar

  • Taş, çivi, cam, metal ve benzeri cisimler etkisiyle hasarlanmış lastikler.
  • Hatalı ve kötü kullanımdan kaynaklanan çarpma ve darbeler sonucu meydana gelen hasarlar.
  • Yoldaki kaldırım, kasis, çukur, düşük banket ve benzeri dış etkenlerden dolayı meydana gelen hasarlar.
  • Aracın kapasitesi üzerinde aşırı yükleme sonucu meydana gelen hasarlar.
  • Yanlış uygulamalardan ve araç mekaniğinden dolayı hasarlanmış lastikler.
  • Lastiklerin standardına uygun olmayan hava basıncı ile kullanılması sonucu meydana gelen hasarlar.
  • Lastiğin janta takılması ve sökülmesi sırasında meydana gelen topuk kırılması ve benzeri hasarlar.
  • Faturası olmayan lastik-aküler.